10 malo poznatih činjenica o dezinfekciji dentalnih instrumenata!

10 malo poznatih činjenica o dezinfekciji dentalnih instrumenata!

Stomatološka ordinacija je jedinstvena po tome što koristi posebne instrumente kao svrdla, nastavke za poliranje, kirete i nasadne elemente kako bi očistili, izbijelili, izravnali i popravili pacijentove zube.

Neki su klasificirani kao polukritični, a drugi kritični. Ipak, bez obzira na klasifikaciju, ti se intrumenti moraju sterilizirati prije svakog pacijenta.
Iako se dezinfekcija i sterilizacija instrumenata smatraju standardnim postupcima, stomatolozi i asistenti nisu svjesni nekih ključnih točaka.
Želite li saznati više?

ISPUNITE OBRAZAC
Preuzmite dokument da saznate više o 10 malo poznatih činjenica o sterilizaciji dentalnih instrumenata.

Forma za preuzimanje brošure:

10 mortalnih grijeha prilikom kontrole infekcije koje čine stomatolozi

Čak i ako ste uvjereni da to uopće nije vaš stil, nastavite čitati kako biste vidjeli jeste li možda nenamjerno počinili neki od ovih 10 smrtnih grijeha tijekom kontrole infekcije.

Maramice na bazi alkohola vs. bezalkoholne dezinfekcijske maramice

Većina zdravstvenih ustanova danas koristi maramice na bazi alkohola za dezinfekciju površina jer su učinkovite, brze i općenito sigurne. Zatim su počeli razvijati maramice bez alkohola, tvrdeći da posjeduju iste kvalitete kao i maramice na bazi...