10 mortalnih grijeha prilikom kontrole infekcije koje čine stomatolozi

10 mortalnih grijeha prilikom kontrole infekcije koje čine stomatolozi

Posjet stomatologu dovoljno je zastrašujući za pacijente i bez dodatne opasnosti od dobivanja infektivne bolesti.

S druge strane, kod samih stomatologa uvijek postoji zastrašujuća mogućnost da bi naoko nevin pacijent mogao biti nositelj smrtonosne bolesti kao što je hepatitis B ili HIV.

Pacijent koji je za vrijeme liječenja možda ispustio nešto krvi je napustio ordinaciju, ostavljajući time stomatologa i sljedećeg pacijenta izloženim infekcijama. Standardne mjere predostrožnosti definitivno pomažu, ali koliko vas, dragi stomatolozi, povremeno rastežete pravila?

Čak i ako ste uvjereni da to uopće nije vaš stil, ali želite saznati više, ispunite obrazac za preuzimanje.

ISPUNITE OBRAZAC
Preuzmite dokument kako biste vidjeli jeste li možda nenamjerno počinili neki od ovih 10 smrtnih grijeha tijekom kontrole infekcije.

Forma za preuzimanje brošure:

10 malo poznatih činjenica o dezinfekciji dentalnih instrumenata!

Maramice na bazi alkohola vs. bezalkoholne dezinfekcijske maramice

Većina zdravstvenih ustanova danas koristi maramice na bazi alkohola za dezinfekciju površina jer su učinkovite, brze i općenito sigurne. Zatim su počeli razvijati maramice bez alkohola, tvrdeći da posjeduju iste kvalitete kao i maramice na bazi...