Čišći od zraka na Himalajima

0 320

Komprimirani zrak je neophodan u dentalnim ordinacijama. Na primjer, on u restaurativnoj terapiji i protetici osigurava dugoročnu adhezivnu vezu kada se ispuhuje. Što je važnije, on može reducirati patogenu kontaminaciju na mjestu sanacije i pomaže pri izbjegavanju infekcija. Međutim, pretpostavka je da je zrak sam po sebi potpuno higijenski ispravan. Obični filteri nisu dovoljni.

Komprimirani zrak je potreban u mnogim radnjama u stomatologiji. On pokreće cijeli niz uređaja i komponenti – od turbina i uređaja za lijevanje pod tlakom, pa sve do kontrole preciznih freza u laboratoriju. Ne manje važno, dentalni zrak se koristi za sušenje radnog polja direktno u pacijentovim ustima. Ali u svim tim područjima primjene se moraju uzeti u obzir različiti faktori koji su povezani s rizicima i koji se ne smiju podcijeniti.

Voda kao faktor rizika

Komprimirani zrak s primjesama vode reducira snagu veze dentalnih adheziva. Također postoji rizik od korozije na pogonskim instrumentima. Nadalje, vlažan zrak – posebno ako je topao – stvara idealnu okolinu za bakterije, viruse i gljivice: crveni alarm! Stomatolog mora uvijek očekivati postojanje otvorenih rana u pacijentovim ustima.

Ako ovome dodamo čestice fine prašine, one zajedno s vodom i uljem mogu stvoriti abrazivnu pastu koja djeluje kao pijesak u prijenosniku. Ona oštećuje funkcionalnost svih ležišta u turbini, prekida zračnu cirkulaciju u glavi turbine i uništava ležaje i osovinu. Hlađenje koje je potrebno za brzo rotirajuće komponente je umanjeno, što uzrokuje trošenje mnogih komponenti. Čak i pacijent to može osjetiti u vidu neugodnih mirisa.

Ulje kao faktor rizika

Jednostavni uređaji u industriji koriste isprobano-i-testirano uljno podmazivanje. Ono reducira trošenje ventila, ležajeva i osovina te podupire rad s nisko pulzacijskim, konstantnim zračnim ispuhom. Međutim, navedno znači i potencijalno izlaganje ostatcima uljnih kapljica, uljne maglice ili uljne/vodene emulzije.

Ova potencijalna kontaminacija također uključuje i nekoliko neželjenih rizika. Viskozno lubrikacijsko ulje može dovesti do niske viskoznosti ulja u dentalnim turbinama, posebice nakon parcijalne oksidacije i ostataka smole kada se izloži toplini, te do oštećenja brtvi u glavi turbine. Navedo dovodi do potpunog kvara turbine. Svaki uljni film u pacijentovim ustima će spriječiti adheziju kompozita, što za posljedicu ima neuspjeh restaurativne terapije.

Više sigurnosti – manje održavanja

Bez ulja, suho i higijenski – izuzev minimaliziranog rizika od infekcije i više terapijske efikasnosti, ovo također dovodi do manje održavanja. Godišnja promjena filtera, koju dentalni tim jednostavno provodi u nekoliko sekundi, je sve što je u normalnim okolnostima potrebno. Osim toga, kompresori vodećih proizvođača (npr. Dürr Dental, Bietingheim-Bissingen, Njemačka) se ne moraju održavati.

Antibakterijsko oblaganje unutarnjeg spremnika radi veće sigurnosti

Osim antikorozivnog sloja, unutrašnjost spremnika kompresora tvrtke Dürr Dental je obložena sa specijalnim antibakterijskim materijalom koji se koristi u kućnim uređajima i industriji. Ova obloga se danas nalazi u hladnjacima, tekstilu ili na prekidačima i utičnicama. Nano čestice srebra blokiraju enzime koji sudjeluju u metabolizmu energije bakterije. Antibakterijska obloga u tlačnim spremnicima kompresora tvrtke Dürr Dental omogućava više sigurnosti i sprječava koroziju.

Optimalna potpora kontinuiranim operacijama u uređajima za frezanje i glodanje

Uređaji za frezanje i glodanje postavljaju visoke zahtjeve na kompresore radi pouzdane i konstantne opskrbe s komprimiranim zrakom. Uređaji za frezanje nemaju stanke tijekom procesa, tako da je bezuljni i suho komprimirani zrak glavni prioritet. Radni ciklus kompresora koji pokreće uređaj za frezanje nadilazi njihov radni ciklus tijekom normalnih dentalnih operacija. Potpuno razvijena tehnologija tvrtke Dürr Dental ispunjava sve takve zahtjeve te je namijenjena za kontinuirani rad. Visoko kvalitetni dijelovi osiguravaju visoku preciznost i tihi rad. Kompresori ne samo da rade tiše, već traju i duže.

Jedinica za membransko odvlaživanje s patentiranom tehnologijom u usporedbi s konvencionalnim adsorpcijskim odvlaživačima

Omogućuje konstantan, neprekinut protok zraka kojeg zahtijevaju uređaji za frezanje i glodanje, te vrlo dugi ciklusa rada uz samo mali broj prekida ciklusa. Više vlažnosti se stvara u odvlaživaču tijekom normalnih dentalnih procesa nego nakon što kompresor radi tijekom dužeg vremena s adsorpcijskim odvlaživačem. Kada je kompresor ugašen, tada se vlaga u potpunosti ne uklanja zbog regeneracije, što se obično podcjenjuje kod ovog procesa. Rezultirajuća insuficijentna regeneracija odvlaživača dovodi do postepenog povećanja postotka vlage u komprimiranom zraku.

Kompresori s jednostavnim adsorpcijskim odvlaživačima stoga nisu prilagođeni za pogon ovakvih uređaja. Kod inovativne jedinice za membransko odvlaživanje tvrtke  Dürr Dental nema potrebe za regeneracijskim vremenom. Garantiran je konstantan dovod suhog, komprimiranog zraka tijekom kontinuiranih operacija.

Posljednje dostignuće

Kompresori tvrtke Dürr Dental su standardno opremljeni s membranskom tehnologijom i antibakterijskom oblogom unutarnjeg spremnika. Postojeći sustavi se mogu naknadno opremiti s jedinicom za membransko odvlaživanje. Modeli koji su precizno usklađeni s odgovarajućim zahtjevima su dostupni za svaki oblik ordinacije – od „Tornado“ (kn 8.537) za jednu prostoriju, preko „Duo“ (kn 31.579) i „Trio“ (kn 38.983), pa sve do „Quattro“ (kn 133.569) za četiri do pet terapeuta. U slučaju modela sa sufiksom „Tandem“ se radni učinak radi proširenja ordinacije može jednostavno udvostručiti s dodatnom jedinicom.

Model „Quattro Tandem“ (kn 46.991), koji proizvodi enormnu izlaznu snagu iz dvije jedinice s ukupno osam cilindara, je djelomično prikladan za veće dentalne ordinacije i dentalne laboratorije. Za klinike Dürr Dental nudi opremu sa stanicama za komprimirani zrak za 30 do 50 ordinacija, te preko toga ukoliko je potrebno. Ovakvi sustavi su, primjerice, ugrađeni na sveučilištima u Pragu, Toulouseu, Santiga de Chileu, Madridu i Valenciji.

Podizanje 3D dijagnostike na višu razinu-VistaVox S i VistaVox S Ceph Podizanje 3D dijagnostike na višu razinu-VistaVox S i VistaVox S Ceph
VistaVox S nudi ne samo izvrsnu vrijednost za uloženi novac, već će vam pomoći u povećanju fleksibilnosti. VistaVox S Ceph opremljen je s dva vrhunska Csl senzora. Moderni, visoko osjetljivi Cls senzori omogućuju izvrsnu kvalitetu slike.
Detalji
Saznajte zašto je Dürr Dental prvoklasni separator amalgama Saznajte zašto je Dürr Dental prvoklasni separator amalgama
Detalji
Podjela