Izvanredna sposobnost dezinfekcije - Oromed Gel

0 156

OROMED gel kombinira visoko učinkovitu antimikrobnu sposobnost širokog spektra dejstva sa sofisticiranim sustavom njege kože. Njegovi pažljivo odabrani sastojci uključuju hidratantnu kremu, emolijense, vitamin E kao i komponente za smirivanje( ublažavanje ) tegoba i agense protiv starenja kože.

Oromed Gel

Ovi sastojci djeluju protiv iritacije i upale kože, pospješuju zacjeljivanje rana, smanjuju gubitak vlage i općenito štite kožu od negativnog utjecaja prirodnog okoliša. Nadalje, OROMED Gel ne sadrži parfeme, bojila niti bilo kakve potencijalno štetne tvari poput klorheksidina, glukonata ili benzalkonijevog klorida, što dodatno smanjuje rizik od kožne intolerancije ili alergija. OROMED Gel se brzo upija, nije ljepljiv i pruža ugodan i gladak osjećaj na koži.  Alkoholi u OROMED gelu djeluju kao otapala masti koja uništavaju staničnu membranu baziranu na lipidima svih bakterija, gljivica, virusa s ovojnicom i nekih virusa bez ovojnice. Dodatno, alkoholi brzo uništavaju (denaturišu) proteine na površini bakterija, gljivica i virusa. Zbog prisustva ovih membrana i mnogih proteina koji su odgovorni za vitalne funkcije mikroorganizama, funkcija alkohola je za uništavanje mikroorganizama.

Glavni sastojci OROMED gela su etanol, 1-propanol i 2-propanol. Osim toga, OROMED Gel sadrži hidratantnu kremu, vitamine, sastojke protiv starenja i emolijente. Ovakav konačni proizvod ima izvanredne sposobnosti za dezinfekciju a ostavlja vrlo prijatan osjećaj na koži nakon upotrebe.

Razlike između OROSEPT Otopine i OROMED Gela:

• Oba su proizvoda vrlo učinkovita sredstva za dezinfekciju ruku, no njihov sastav se razlikuje. OROMED sadrži dodatno hidratantnu kremu, vitamine, sastojke protiv starenja kože i emolijente.
  • OROSEPT je blago parfimisan dok u OROMED Gelu nema nikakvih parfema.
  • Dodatno, OROMED Gel je gušći od OROSEPT otopine, čime se izbjegava curenje tijekom upotrebe. OROSEPT otopinar se može koristiti za dezinfekciju rukavica od lateksa, nitrila i vinila.

Ne samo da OROMED Gel ispunjava Evropski Standard EN 1500 za higijensku dezinfekciju ruku, već također zadovoljava Evropski Standard EN 12791 za kirurško pranje ruku i podlaktica. Stoga OROMED Gel ispunjava sve zahtjeve za korištenje u kliničkom okruženju. OROMED Gel omogućuje brzu i pouzdanu inaktivaciju sljedećih patogena: bakterija (uključujući tu i TB i MRSA), gljivica, viruse s ovojnicom (uključujući HBV, HCV, HIV i Influencu A) i viruse bez ovojnice kao što su norovirus, adenovirus i rotavirus.

↓ TEHNIČKI PODACI
Preuzmite pdf "Tehnički podaci" (na engleskom) ispunjavanjem obrasca u nastavku.

Obrazac:

10 malo poznatih činjenica o dezinfekciji dentalnih instrumenata! 10 malo poznatih činjenica o dezinfekciji dentalnih instrumenata!
Detaljnije
Maramice na bazi alkohola vs. bezalkoholne dezinfekcijske maramice Maramice na bazi alkohola vs. bezalkoholne dezinfekcijske maramice
Većina zdravstvenih ustanova danas koristi maramice na bazi alkohola za dezinfekciju površina jer su učinkovite, brze i općenito sigurne. Zatim su počeli razvijati maramice bez alkohola, tvrdeći da posjeduju iste kvalitete kao i maramice na bazi alkohola.
Detaljnije
Podjeli
Sagemax
SCHEU-DENTAL Septodont Shera Ultradent UNIGLOVES Valplast VDW Vertex VP INNOVATO WASSERMANN Yamahachi