Opći uvjeti poslovanja
1. Izjava
Korištenjem web-trgovine DentalMedicala ili naručivanjem proizvoda od DentalMedicala internetom, telefonom, faksom ili e-poštom slažete se s uvjetima napisanima dalje u tekstu bez ikakvih promjena. U suprotnome, molimo vas da se odjavite s ove internetske prezentacije.
2. Naručivanje
Informacije na internetskoj prezentaciji DentalMedicala ili u drugim medijima ne znače krajnju ponudu, samo predstavljaju prijedlog za moguću ponudu kupcu. Narudžba od kupca postaje valjana kad je narudžba završena. Nakon slanja narudžbe kupac dobiva potvrdu o primanju narudžbe na adresu e-pošte. Ta potvrda ne znači da je ponudu prihvatio i DentalMedical. Kupovina se smatra konačnom tek kad potvrdu narudžbe naručenih proizvoda pošalje DentalMedical.
Ako DentalMedical ne može ispuniti narudžbu kupca ili su pojedini proizvodi iz narudžbe nedostupni, kupac će biti o tome obaviješten.
DentalMedical zadržava pravo da se povuče iz ugovora o prodaji u slučaju greške u prikazu na internetskoj stranici. Kupac ima pravo otkazivanja narudžbe i povrata robe u roku od 30 dana bez navođenja razloga. Ovo razdoblje počinje od dana kada kupac primi pakete. U ovom je razdoblju nepotrebno slati obrazloženje za povrat. Kupac nema pravo vratiti proizvode koji su upotrebljavani, raspakirani ili izvađeni iz originalnog pakiranja. Sve su ponude važeće do trenutka trajanja zaliha. Ako dobavljač i uz ugovor s DentalMedicalom nije u stanju isporučiti robu, DentalMedical ima pravo raskinuti ugovor o kupovini s kupcem. U tom će slučaju kupac biti obaviješten na vrijeme da određeni proizvod neće moći biti isporučen. Novac uplaćen u svrhu kupovine proizvoda u tom slučaju bit će vraćen u roku od 14 dana.
Narudžbe se mogu predati u pisanom obliku, telefonom, faksom, e-poštom ili internetom. Svaka narudžba bit će posebno potvrđena prije slanja paketa.
Osim artikala prikazanih u web-trgovini, preko nas možete naručiti i sve druge artikle iz kataloga proizvođača koje zastupamo. Asortiman robe u našem skladištu dostigao je preko 3000 artikala u inventaru, a još narednih 10.000 nabavljamo samo na pojedinačne zahtjeve.
3. Isporuka
Isporuka robe vrši se iz sjedišta tvrtke. Cijena je dostave robe fiksna te, ovisno o vrijednosti paketa plaćate, je vi ili troškove snosi DentalMedical.
Za narudžbe preko 70€ (s uračunatim PDV-om) dostava za cijeli teritorij Hrvatske je besplatna. Za narudžbe manje od 70€ troškove dostave snosi kupac.
Dostave izvan područja Hrvatske dogovaraju se posebno i sve troškove špedicije, carine i prijevoza snosi kupac.<'/li>
Razdoblje dostave artikala koji se nalaze u inventaru je 24 sata, a maksimalno 48 sati od naručivanja. Ako artikl nemamo na zalihama, o tome i o točnom vremenu isporuke obavijestit će vas služba za kontakt sa strankama. Roba je osigurana tijekom prijevoza. Moguća oštećenja moraju biti prijavljena i utvrđena prilikom preuzimanja paketa. U tom se slučaju mora napraviti detaljan zapisnik oštećenja s dostavnom službom. Naknada troškova za oštećenu robu izvršit će se na osnovi tog zapisnika. U nedostatku takvog zapisnika nismo u mogućnosti nadoknaditi troškove.
Ako je isporuka paketa onemogućena zbog razloga za koje je odgovoran kupac (pogrešna adresa, nedostupnost na adresi....), DentalMedical zadržava pravo naplate nastalih troškova.
4. Produženje razdoblja dostave
U slučaju više sile, greške dobavljača, vladinih promjena uvjeta poslovanja i svih drugih poremećaja koji nisu greška DentalMedicala i koji traju dulje od tjedan dana, vrijeme dostave bit će produljeno za vrijeme trajanja nastalih prepreka. Viša sila pokriva štrajkove, blokade cesta, uvozno-izvozne prepreke i druge nacionalne promjene zakonodavstva koje mogu imati utjecaj na poslovanje DentalMedicala. U svim ovim slučajevima na vrijeme ćemo obavijestiti sve svoje kupce.
U slučaju prethodno navedenih razloga kupac ima pravo odustati od narudžbe, a to mora učiniti pisanim putem u roku od dva tjedna.
Nikakva vrsta kompenzacije za prethodno navedene slučajeve ne dolazi u obzir.
5. Plaćanje
Sve cijene u internetskoj prezentaciji DentalMedicala izražene su u kunama s uračunatim PDV-om. Kupcima izvan Hrvatske možemo izdati neto račun ako se roba šalje špedicijom i izlazno carini, odnosno račun s PDV-om i ispunjenim zahtjevom za povrat PDV-a (samo kod osobnog preuzimanja robe). Sve troškove carinjenja, špedicije i prijevoza robe izvan Hrvatske snosi kupac.
Prihvaćamo plaćanje u gotovini pouzećem, preko računa i kreditnom karticom na našoj internetskoj stranici. Za sve kupovine preko 500 kn dostava je besplatna.
Račun se izdaje na dan isporuke robe odnosno na dan raspoloživosti robe.
DentalMedical ima pravo tražiti avansno plaćanje (bankarske troškove snosi kupac).
Odgoda plaćanja do 30 dana moguća je samo uz savjetovanje sa za to ovlaštenim osobama iz DentalMedicala.
DentalMedical zadržava pravo da za pojedine artikle traži polog.
6. Zakašnjela plaćanja
U slučaju prekoračenja dospijeća plaćanja koji se nalazi na računu, imamo pravo naplatiti kamatu koja je za 5 % viša od službene dnevne kamate HNB-a. Ako plaćanje računa koji je prekoračio datum dospijeća zajedno sa zateznom kamatom nije izvršeno, DentalMedical ima pravo obustaviti sve daljnje dostave i od tog trenutka zahtijevati avansno plaćanje.
Ako je jedan od računa prekoračio datum dospijeća, automatski se svi računi uzimaju kao da su prekoračili dospijeća.
Za slanje pisama opomene DentalMedical ima pravo zaračunati: za prvu opomenu 20 kn, za drugu opomenu 40 kn i za treću 60 kn.
7. Reklamacije i jamstvo
Tužbe protiv DentalMedicala u vezi s jamstvom koje pruža proizvođač pravno su neosnovane. Odšteta se može zahtijevati samo od proizvođača, a ne od DentalMedicala.
Reklamacije na proizvod moraju se predati u pisanom obliku ispunjavanjem obrasca „REKLAMACIJA NA PROIZVOD (klikni ovdje)” koji možete preuzeti s naše stranice. Ispunjeni obrazac mora se dostaviti u sjedište DentalMedicala najkasnije 30 dana od dana primitka robe, a prije povrata artikla. Proizvod mora biti popraćen originalnim računom kojim se dokazuje da je roba kupljena u DentalMedicalu i ispunjenim jamstvenim listom.
Sitne izmjene u izgledu ili funkcionalnosti uređaja ne mogu se tretirati kao greška.
U slučaju vraćanja materijala ili aparata mora biti postignut prethodni usmeni dogovor, a potom biti popraćen pisanim dogovorom.
Ako se prijavi kvar aparata u prva 72 sata od kupovine, aparat će biti zamijenjen, a ako se na istom aparatu u jamstvenom roku kvar dogodi više od tri puta, također će biti zamijenjen novim proizvodom
Vrijeme za popravak aparata ne smije biti dulji od 30 dana, u suprotnome kupac ima pravo tražiti nadoknadu u obliku zamjenskog proizvoda ili povrata novca.
Ako je reklamacija opravdana, kupac će dobiti zamjenski proizvod ili će greška na proizvodu biti otklonjena nakon odgovora proizvođača.
Ako je proizvod reklamiran zbog ispravnosti, to ne osporava pridržavanje plaćanja u okviru dospijeća računa.
U slučaju oštećenja tijekom prijevoza reklamacije će biti prihvaćene samo u slučaju slanja zapisnika dostavne službe.
Ako je proizvod vraćen u određenom roku i u stanju u skladu s prethodno navedenim uvjetima, kupac će biti kreditiran za iznos jednak iznosu koji je plaćen za taj artikl ili može tražiti povrat novca.
Jamstveni rok za sve uređaje najmanje je dvije (2) godine od dana kupnje, ali može biti i dulji ovisno o uvjetima za jamstvo proizvođača.
8. Vraćanje robe
Kupac ima pravo u roku od 30 dana od primitka paketa vratiti bilo koji artikl bez dodatnog obrazloženja.
Ako kupac poništi narudžbu ili vrati proizvod, DentalMedical vratit će novac u roku od 14 dana, ili ako kupac želi, uplaćeni iznos može potrošiti kao kredit za kupovinu nekog drugog proizvoda.
Troškove povrata robe mora snositi kupac. Ako kupac želi zamjenu, troškove slanja zamjenske robe kupcu snosit će DentalMedical.
U slučaju da je DentalMedical poslao pogrešnu ili oštećenu robu, troškove slanja nadoknadit će DentalMedical u roku od 14 dana od trenutka primanja vraćene robe.
Povrat novca nije moguć ako proizvod ne stigne u sjedište DentalMedicala, ako je oštećen tijekom prijevoza ili ako nedostaje originalni račun s fiskalnim isječkom.
Samo neoštećeni i neupotrebljavani proizvodi mogu biti vraćeni i to u roku od 30 dana od dana kad kupac primi robu. Proizvodi koji su bili upotrijebljeni ili su vraćeni u oštećenoj ambalaži, čime je onemogućena daljnja prodaja istoga, neće biti razmatrani.
Roba koja je posebno naručena za komitenta ne spada u kategoriju proizvoda koja se može vratiti.
Artikli kupljeni s popustom također se ne mogu vratiti.
U svakom od ovih slučajeva troškovi vraćanja robe padaju na teret kupca pri čemu DentalMedical zadržava pravo zaračunavanja troškova procesuiranja povrata.
9. Popravak
DentalMedical obvezuje se da će izvršiti popravak svih aparata koji su tu kupljeni.
Neispravni uređaji moraju se poslati na popravak. Svi troškovi u pogledu jamstvenog popravka bit će dogovoreni s kupcem u skladu sa zakonom o zaštiti potrošača. Trošak slanja aparata u DentalMedical i do kupca plaća kupac, osim u slučaju jamstvenog popravka.
10. Zadržavanje prava na vlasništvo
Isporučeni proizvodi ostaju vlasništvo DentalMedicala sve dok se ne podmire sva potraživanja po toj osnovi.
Kupcu je omogućeno da proizvod preproda ili uništi sve dok se pridržava primljenih obveza prema DentalMedicalu.
11. Privatnost podataka
Da bismo uspješno obradili vašu narudžbu, potrebni su nam vaši ime i prezime, adresa, adresa e-pošte i telefonski broj. S pomoću tih podataka moći ćemo vam isporučiti željenu robu, kao i obavijestiti vas o trenutačnom statusu narudžbe.
U ime tvrtke DentalMedical d.o.o. obvezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih svojih kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informiranje korisnika u skladu s dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.
Kupcima dajemo mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke o brisanju s popisa za slanje e-pošte koji se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima strogo se čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposlenici DentalMedicala (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
12. Povrat sredstava pri plaćanju internetom
U slučaju vraćanja robe i povrata sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, djelomično ili u cijelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, DentalMedical obvezan je povrat izvršiti vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtjev prodavača obaviti povrat sredstava na račun korisnika kartice.
13. Zaštita prilikom plaćanja internetom
Prilikom unosa podataka o platnoj kartici povjerljive informacija prenose se javnom mrežom u zaštićenom (šifriranom) obliku upotrebom SSL protokola i PKI sustava, kao trenutačno najsuvremenije tehnologije šifriranja.
14. Partnerske poveznice
DentalMedical izabrao je partnere na čije će stranice imati poveznice (veze). Te stranice nisu pod našom kontrolom i ni na koji način nismo odgovorni za njihov sadržaj i točnost informacija. Također, ne preuzimamo nikakvu odgovornost za zaštitu privatnosti vaših podataka tijekom upotrebe tih internetskih stranica.
15. Primjenjivo pravo i nadležnost suda
Ova web prezentacija napravljena je i koristi se u Sloveniji. Samim time koristi slovensko zakonodavstvo u slučaju bilo kakvih mogućih sporova. Ako kupac nema mogućnosti korištenja sudovima u svojoj zemlji, ako je promijenio boravište ili privremeno boravište od trenutka kupovine u neku drugu zemlju, tada će nadležnost uvijek pripadati privrednom sudu u Mariboru.
16. Završne odredbe
Ako su neke stavke ovog Ugovora nevažeće ili se ne mogu primijeniti nakon što je Ugovor sklopljen, valjanost Ugovora i dalje vrijedi za preostale stavke Ugovora.